Datum: donderdag, 26 mei, 2011 – 13:3018:30

april 2011 054Dit jaar werd voor de Algemene Ledenvergadering een excursie georganiseerd met het thema Natura 2000 – Landgoedbeheer, in het mooie domein van Perk. Nadien heeft de Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden in Hof ten As met als thema de voorstelling van ons nieuw Handboek voor de privé landbeheerder, gevolgd door een debat over het privé landbeheer in Vlaanderen.

Programma:

Wandeling Domein van Perk

Een samenvatting van de wandeling in het Domein van Perk, in het kader van de Algemene Ledenvergadering van Landelijk Vlaanderen op 26 mei 2011. Onder begeleiding van Tom Anthonis en Alec van Havre

Welkomswoord

Bertrand de Lophem, Secretaris Generaal van Landelijk Vlaanderen, verwelkomt iedereen en legt de agenda uit van de algemene leden vergadering

Natura 2000 & IHD’s

Valérie Vandenabeele geeft een overzicht van de huidige stand van zaken rond het Natura 2000 project in Vlaanderen, waarin Landelijk Vlaanderen en HVV een grote rol spelen naar overleg met haar leden.

Ophélie Eliat stelt de nieuwe handleiding voor de privé-landbeheerder voor, die Landelijk Vlaanderen heeft geschreven voor haar leden.

Debat tijdens onze Algemene Ledenvergadering, geannimeerd door Pascale Naessens, met:

Slotwoord door de voorzitter van Landelijk Vlaanderen: Philippe Casier

Christophe Lenaerts, verantwoordelijke voor de PR & communicatie bij Landelijk Vlaanderen, stelt de nieuwe communicatie middelen van de vereniging voor, waaronder:

Kris Peeters, Minister-president van het Vlaams Gewest, geeft een toespraak aan de leden van Landelijk Vlaanderen tijdens de algemene ledenvergadering 2011. Hij kaart ook de nieuwe handleiding aan en geeft toe dat dit een onmisbare tool is.

logo_telemak_3D Jeep_logo agriland_25years syngenta